Insomniac پچ های VRR را برای Ratchet and Clank: Rift Apart و Spider Man منتشر کرده است

Insomniac پچ های VRR را برای Ratchet and Clank: Rift Apart و Spider Man منتشر کرده است

بالاخره سونی تایید کرد که به‌روزرسانی سخت‌افزاری PS5 به زودی پشتیبانی از بازی‌های با نرخ نوسازی متغیر (VRR) را فعال می‌کند. در حالی که این آپدیت در حال حاضر منتشر نشده است، استودیوی Insomniac Games گفته است که تمامی بازی‌های آن از قبل برای پشتیبانی از این فناوری به‌روز شده‌اند.

 

در صفحه پشتیبانی رسمی استودیو،  Insomniac توضیح می‌دهد که هدف اصلی پشتیبانی از VRR در بازی‌های آن‌ها افزایش اندکی اهداف وضوح تصویر پویا است، زیرا افت فریم‌های جزئی کاهش می‌یابد.

 

توسعه‌دهنده می‌نویسد: از آنجایی که عناوین ما قبلاً برای داشتن نرخ فریم بسیار پایدار ساخته شده‌اند، تأثیر اصلی تنظیمات سیستم VRR  افزایش اندکی اهداف وضوح تصویر پویا خواهد بود.

 

کسانی که از VRR در ارتباط با نمایشگر 120 هرتز استفاده می کنند، به گزینه نرخ فریم بدون پوشش دسترسی خواهند داشت که خوب، قفل فریم را باز می کند. به گفته توسعه‌دهنده، این می‌تواند منجر به نرخ فریم تا 50 درصد بیشتر از محدودیت‌های محدود شود.

 

اگر تلویزیون شما از ورودی با نرخ فریم بالا 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند و گزینه حالت نمایش 120 هرتزی همراه با VRR فعال است، نرخ فریم متغیر و بدون پوششی دریافت خواهید کرد که می‌تواند 50 درصد یا بیشتر (بسته به گیم‌پلی) از هدف 30 فریم بر ثانیه یا 60 فریم در حالت گرافیکی انتخابی شما فراتر رود.

 

این به‌روزرسانی‌ها برای هر سه بازی Insomniac در PS5 اعمال شده است: Marvel’s Spider-Man Remastered ، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و Ratchet and Clank: Rift Apart.

کلمات کلیدی :

Insomniac Games

پچ های VRR

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/1858

خبرنامه بازی ها

گالری